1:e okt

Redan oktober! Hösten är verkligen här och jag gillar hösten. Den är mysig, men det är väldigt kallt! Är hösten verkligen såhär kall? Jag har redan börjat använda min vinterjacka vissa mornar och eftermiddagar. För tidig? Kanske det. Tända ljus, dricka en varm kopp och sitta i soffan och läsa tidningar är vad hösten kommer att bjuda på ;) 
 
Vi sparkade igång oktober med ett pass på gymet idag, jag och älsklingen. Idag blev det biceps, triceps och mage. Trodde inte jag skulle orka med träningen idag för när jag kom hem från jobbet så kändes det som jag hade blivit sjuk. Icke! I morgon är det Zumba som gäller. Denna veckan pusslas träningspassen in bra, allt beror ju på vilken vecka man är i. Vi jobbar ju 6-veckorsschema och det innebär att sena kvällar kan komma ivägen för träningen ibland. Nu ser vi (eller Rickard) på fotboll. Vi ska ta fram lite kex och ost, höstmys var det! ;)
 
Får inte glömma berätta att jag fick ett väldigt glatt mail förut under träningen som jag såg när vi gick därifrån. Jag har idag fått min lärarlegitimation. 
 
 
 

Åh måste också komma igång med träningen nu (haha för femtioelfte gången). Har dock sagt upp mitt gymkort på F24S, tänkte köpa kort på Nordic Wellness istället :)

Svar: Det brukar vara så. Känner igen mig! ;P Jag kör på NW :) Bra skit! haha
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR