Fantastiska fredag!

Fantastiska fredag! Trots att jag vaknade med halsont och ont i öronen så var det inte svårt att le i morse när klockan ringde 05.40! Slutade tidigt idag, efter jobbet mötte jag upp R. Vi mötte upp säljarna för att skriva papper så nu är det verkligen på riktigt! Vi längtar så mycket! Jag har suttit och tittat på inredningssidor, flera gånger sedan jag kom hem :) Vi har suttit och tittat på bilderna, på vårt blivande hem! Om hur vi vill ha det :) Vad vi vill köpa och vad vi ska sälja, slänga och skänka osv. Vi firade med tårta, dock smakade det kanelbulle?!
 
 

Grattis så hemskt mycket! Jag ser verkligen fram emot att följa er nu när ni flyttar till hus!

Hade du funderat lite på hur du ville ha designen förresten? Ska bli så mysigt och kul att träffa dig i helgen!

Svar: Tack så mycket! :) Vi längtar så sjukt mycket! Hoppas tiden går fort. Vet du någon som söker boende? Vi har en 1,5:a i Tuve till salu :)
Jag har bara funderat lite, men känner inte att jag har bråttom med den faktiskt. Så känn ingen stress med det Sanna :) Det ska bli väldigt mysigt, så länge sedan vi sågs nu. Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR