Högskoleutbildning och Ben&Jerry

Har ett tag känt att jag behöver läsa någon kurs/utbildning inom foto. Men jag har inte hittat någon som passar mig. Det jag lärt mig har jag lärt mig genom bloggar, tidningar, böcker, fotointresserade vänner och massor av timmar med kameran. Jag behöver utvecklas och lära mig från grunden, även bildbehandling. Igår klickade jag in på en av dem bloggar jag följer, denna tjej tipsade om två kurser på Högskolan i Jönköping. Dessa kurser passar mig perfekt, och studieformen då man som student kommer att kunna se lektionerna hemifrån precis när du vill och har möjlighet. Eftersom jag arbetar heltid som förskollärare också så passade det utmärkt! Ansökan är inksickad, i december får jag reda på om jag kommit in eller inte. Jag har massor att lära och tycker det ska bli väldigt spännande. Kommer jag inte in denna gången kommer jag absolut att söka igen. De flesta utbildningar inom foto kostar rätt mycket, men på högskolan är det gratis. Tummen upp för det! 
 
Förkylningen håller i sig ännu, har idag också fått väldigt ont i högra örat ner mot nacken. Många har tipsat om att äta glass, så det fick bli lite Ben&Jerry! Har också köpt ingerfära som Lina tipsade om. Har dock inte orkat fixa med det ännu. Får väl kliva upp från soffan och fixa! 
 
 

Yummt med B&J, jag brukar iofs låta glassen smälta och peta ut allt som är i, är inte speciellt förtjust i glass ;P haha

Svar: Haha okej :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR