Lång tisdag

En sån här lång tisdag som man inte längtar efter. Började tidigt imorse men ska tillbaka till 17 för kvällsmöte. Det är så segt när man har en bit att åka! Har i alla fall hunnit hem och ta en dusch idag, slänga i mig lite kvarg och hallon. Nu har jag faktiskt krupit ner i sängen en stund innan jag ska åka. Har huvudvärk och annat smått och gott. Jobbar till 20:00 ikväll, hem och lägga sig nästan om man ska orka upp till jobbet i morgon. 

I morgon efter jobbet ska jag åka vägen om min frisör. Jag ska inte klippa mig denna gång faktiskt. Dem har en kväll med fika och lotterier. För den som kan och vill kan skänka pengar till bröstcancerfonden. Jag ha redan skänkt denna månaden, jag tänker skänka mer i morgon. 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR