Macadamia

Jag köpte mig nytt schampoo, balsam och inpackning från Macadamia. Har ett tag känt att mitt hår blir så himla tovigt, fast jag använder bra produkter och borstar håret varje dag. När vi var på Emporia i Malmö fick jag syn på Bellbox och passade på att fråga lite vad hon trodde det kunde bero. Jag har ju haft ombre (blekt håret i topparna) men nu är topparna röda. Hon trodde det kunde bero på det och att topparna behöver mer fukt, tror jag hon sa. Hon tipsade därför om dessa produkter. Fanns små förpackningar att köpa så jag ska prova detta och se om det blir någon skillnad. Duschade med en gång när vi kom hem för att testa produkterna, lät inpackningen sitta i en stund och passade då på att borsta håret. Det gick rätt OK! Kunde inte låta bli att fotografera produkterna på ett lite "roligare" sett. Fick hjälp av R som står och håller i duschhandtaget ;)
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR