Martina har fyllt 25

Spenderade min helg i Växjö då Martina hade lite kalas. Tjejen har nu också fyllt 25. God mat, mycket skratt och lite fotograferande och mycket tågåkande. Denna gången tänkte jag inte ta med datorn, tycker alltid jag packar för mycket och det innebär att väskan blir rätt tung. Kamerautrustning på det med. Haha! Så jag bestämde mig för att låta datorn stanna hemma. Tog endast med mig kamerahuset + ett objektiv, en bok..kan ni gissa vilken? Jag tog faktiskt med mig Grey! Läste aldrig ut tvåan då vi var utomlands i januari. Får ta och läsa ut den och gå på nästa! Väl hemma i Göteborg mötte jag R på centralen, han kom från Lettland där han spelat Europacupen. Gick vidare till finalen som spelas i Holland. Heja heja! Söndagen bestod av tacos och tv-tittande ;)
 
 

Det där ser inte liiiite gott ut (;

Svar: Den var riktigt god! Morotsmuffin :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR