Oktober är en rosa månad

 
Bild från weheartit
 
Blev inspirerad av Sannasrum. Det fick bli ett rosa inlägg i min blogg också. 
Under oktober månad är det rosa månad här i Sverige, vi uppmärksammar bröstcancer med att tänka lite extra på att försöka bidra med något. I affärer brukar det finnas rosa-bandet produkter/varor som skänker pengar till bröstcancerfonden. Det finns andra saker man kan göra också, jag har tipsat om det förut. Ung Cancer, där kan man pärla armband, köpa kläder som sedan pengarna går till en cancerfond. Jag och R har själva köpt tröjor och T-shirts därifrån. 
 
Jag har närstående som fått beskedet cancer (det finns så otroligt många olika former utav den) och vet flera som förlorat kampen mot cancern. Var med och hjälp till! Det kan hjälpa så många människor. Här är en länk till som man kan använda om man känner att man vill vara med och bidra med något. Cancerfonden

Vad gulligt av dig att länka Martinas insamling, det betyder mycket för henne ska du veta :)

Svar: :)
Charlotte

sv: tack!! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR