Sunday

Idag har jag träffat en vän från gymnasiet, en fika och massa prat i flera timmar. Fick träffa hennes dotter och sambo som jag inte träffat innan. Mycket trevligt! Vi tog med oss kamerorna ut en sväng, blev lite fotografering av Denise. Bilderna på Denise blev väldigt bra :) Vi besökte även en sjö, men jag hade verkligen inte rätt kläder för utefotografering. Hade jag haft varmare kläder och rätt skor hade jag kunnat vara ute längre, det är så sjukt fina färger nu. Synd att dagens väder varit regningt och mulet. Vill ju att solen ska titta fram så att färgerna kommer fram ännu mera! Efter några trevliga timmar var det dags för mig att bege mig hemmåt...
Väl hemma hade R gjort väldigt god köttfärssås med pasta, han är bäst! 

Heej, förlåt att jag inte svarat. Jag kan söndag isf om vädret är bra, kan du det? :)

Svar: Hej! Absolut ingen fara ;) Igår fick jag erbjudande om att spela en tävling i Majvallen på söndag. Annars hade jag haft möjlighet. Vi siktar på nästa helg som vi pratade om först :) Ha en bra tisdagseftermiddag. Kramm
Charlotte

Åh ja men det blir jättebra :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR