Sundaybrunch

Igår var vi på MMA-gala i Lisebergshallen, väl hemma blev det lite mer MMA framför tvn. Vi kom i säng lite sent, när vi vaknade i morse så kom vi på att det var länge sedan vi åt en brunch på stan. Eftersom vi skulle in till stan för att hämta Rickards klocka som fått nytt batteri så fick det bli en söndagsbrunch på Ritz. Vi valde Ritz denna gång av en ren slump faktiskt. Tänkte först ta SoHo, men dem hade bara lunch idag. Vi traskade vidade och fick se Ritz. Det kostade en del, men värt det. Vi äter ju inte brunch på himla ofta! Det fanns verkligen hur mycket som helst att välja på. Gubbröran blev helt klart min favorit. Efter brunchen besökte vi Telenor, fixade med mitt abonnemang. Sedan kikade vi snabbt in på Stadium och Åhlens, fick med oss en påse från Åhlens. Ansiktskräm tll R. 
 
Vi har tittat på lite boule nu under eftermiddagen, EM har spelats nu i helgen. Spännande! Tacogratäng gjordes på tacofärsen som blev över i förrgår. En kanonsöndag som alltid! Älskar dig Rickard. 3 månader med ring på fingret idag, kom vi på mitt i middagen! 
 
 
Rania

Är dålig på det där med brunch, umgås inte med många som äter det och så har jag inte ekonomi till det just nu. Men vi åt brunch på en väns möhippa nyligen, på incontro (vid svenska mässan mitt emot Liseberg typ) och det var grymt!

Svar: Det kostar ju en del, vi gör det inte så ofta heller faktiskt. Provat Hagabadet en gång innan :) Åh! Nu är det andra personen idag som säger att det ska vara grymt på incontro! Känns som att man får ta en höstbrunch där snart :)
Charlotte

Milina

Tacogratäng har jag aldrig ätit :)

Svar: Det får du prova! Så himla gott :)
Charlotte

Maja

HIMLA FIN BLOGG!
kolla gärna min,
sprid/kommentera/följ :)
kram Maja ♥
http://majaengelmark.blogg.se

Svar: Tack så mycket!
Charlotte

Älskar Ritz brunch, men det är lite saftigt. Nu är jag dock väldigt sugen på att testa Dorisas afternoon tea :)

Svar: Ja det var toppen! Men saftigt som du säger. Jasså? Vad är det för något? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR