130926

Det har varit flera sena kvällar denna veckan, både pågrund av jobbet och träningspass. Dock har jag inte tränat som jag önskat då jag jobbat tider som gör det svårt att träna. Föräldramöte, APT osv. Idag var första dagen på denna veckan som jag insåg att jag inte hade hela kvällen bokad med något. Skulle tränat, men behövde få vara hemma också. Kör igång på måndag igen, passen är bokade och inga sena möten som stör.
Innan jag kunde komma hem och landa på riktigt körde jag R till stan, han åker till Lettland för Boule i morgon och åkte till Malmö ikväll :( Saknar honom redan!
 
Jag fick ett ryck och köpte hårfärg på vägen hem. Så min kväll har sett ut såhär; färgat håret och diskat här hemma, förberett matlåda inför morgondagen, tittat liiiite tv (är ju ingen tv-tittare direkt. Blir väl mer och mer i och med att R tittar. När jag bodde själv hade jag aldrig på tvn när jag var ensam hemma)
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR