6 september

Lämnat min älskade på Landvetter, han är borta hela helgen. Jag har svårt att vara ifrån honom, saknar honom så mycket! Låter som han ska vara borta i all evighet men det är ju bara 2 dagar. Får se honom sent på söndag kväll/natt igen. Efter jag skjutsade honom mötte jag upp min fina vän Emelie. Vi skulle se filmen The Heat på bergakungen. En mycket trevlig eftermiddag/kväll! Filmen var väldigt rolig, verkligen värd att se. Dags att sova!
 
 
Fatma

fint :)

Svar: Tack! :)
Charlotte

Karin O

Tack för grattiset:)
Hoppas helgen varit fin!

Svar: Varsågod! :) Den har varit bra, dock saknar jag min andra hälft som varit iväg på tävling denna helgen. Så jag har själv varit på husvisning. Inget vi kommer att köpa. Mycket att göra både inne och ute tyvärr! Hur har din helg varit? :)
Charlotte

Ohoo, vad den här bloggen är ljus och fin! :D

Svar: Tack :) Dock har jag inte gjort den själv, utan det är Sannasrum.se som gjort den :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR