Kortisonspray

Idag besökte jag farbror doktorn som inte var någon farbror utan en gumma. Jag ville kolla upp min näsa eftersom jag haft problem väldigt länge. När jag var yngre hade jag rör i öronen och när dessa skulle opereras in så hittade läkaren polyper i näsan. Jag har misstänkt att jag fått tillbaka detta och kollade upp detta idag. Ibland blir man så trött på sjukvården. Jag slår vad om att det är vad jag har där inne, men nu ska ni få höra vad hon sa. Hon såg att slemhinnorna i näsan var svullna och det var väldigt trångt där inne i näsgången eller vad man kallar det. "jag ser inga polyper, men det kan lika gärna vara det. Eftersom man ser den här svullnaden så kan det vara polyperna som trycker på". Jag ska nu prova en nässpray i 2 veckor för att sedan komma tillbaka på ett läkarbesök, ser det ut som det gjorde idag kommer jag att få en remiss. Med tanke på att jag haft problem länge så tror inte jag att detta kommer fungera, men om det gör det så visste hon vad hon höll på med och då ska jag tacka henne. 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR