En måndag med goda nyheter

 
 
Idag var det dags för återbesök hos doktorn, något jag inte skrivit öppet om här. Men för en månad sedan fick jag väldigt ont i min högra sida av magen. Det gjorde såpass ont att jag inte kunde arbeta och fick söka vård. Dem hittade då något som var orsaken till smärtan. Idag var jag på återbesök och fick ett väldigt positivt besked, det dem hittade sist kunde dem inte hitta idag! R följde med som stöd, han finns alltid vid min sida. Älskar dig mitt hjärta! Och när han kliver innanför dörren här hemma så hade han köpt med sig Ballerina, kladdkaka. För att fira att det var borta :) Söt!

Fin blogg du har :D

Svar: sv: Tack så mycket! :) ska ta och kika in din också :) Hoppas du haft en bra dag!
Charlotte

Men åh vad gott! :) Gud så mumsigt. Extremt fin blogg tjejen! Ha en underbar tisdags kväll, kramkram

Svar: Tack så mycket! :) Tack du med. Jag ska ta en efterlängtad dusch här faktiskt. Har suttit och gjort färdigt bilder för leverans. Vad har du gjort ikväll? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR