Födelsedagsbarnet här hemma blir 32

Grattis igen mitt hjärta! Idag fyller R 32 :) i morse när hans klocka ringde var jag dödstrött och som tur var så hade jag förberett med hans paket på kvällen innan. Han fick ett par boxer tidigt på morgonen som jag tror jag slängde upp i sängen lite fint för att önska honom grattis och sedan somnade jag om en stund innan jag skulle upp. 

Eftersom R alltid lyckas lista ut vad han skall få i present/ julklapp osv så gav jag honom det lilla paketet på morgonen och låtsades som om jag inte hade köpt något mer. (Jag ville lura honom!) för att sedan ge honom ett till paket. 

När vi båda kom hem från jobbet så tände vi grillen. Så gott! :) grillat kött och klyftpotatis i ugn. Efter middagen fick jag tillfälle att förbereda min andra present. Riggad upp kameran, för detta ville jag ju se på film! Tänkte att lite musik skulle göra susen, så jag satte på lite musik och ställde fram paketet på Vardagsrumsbordet. När R kommer ner för trappan sätter jag på en Happy Birthday låt, vi dansar lite granna och jag för honom mot bordet så att han ser paketet. DÅ TAR HAN UPP SIN MOBIL! 

Vad gör han? Jo, han visar vad han skrivit i anteckningar. "Hon gör det för att luras". Vafan! Han är hopplös att köpa presenter till...

Älskar dig så otroligt mycket

32åringen på altanen. Softar i utemöblerna. 






Rania

Haha inte lätt att fixa med presenter alla gånger!! Hoppas han blir glad även om han kan gissa sig till dem ;)

Trivs ni bra nu när ni bott i radhuset ett tag? Jag fick lite tankar nu när jag trillade in här. Jag plåtar ju mycket inredning. Man kanske kan komma och göra ett inredningsreportage hos er? Om det vore intressant kan du väl maila lite bilder på huset och era rum till mig? det räcker om du fotar av med mobilen :D

Kram och ha en fin dag!

Svar: sv: Haha nej! Jadå :) Han har blivit glad alla gånger ;)
Ja vi trivs väldigt bra! :) Dock känns det som att vi fortfarande har lite att pilla med. Jag bearbetar sambon lite också ;) Jag tycker det låter riktigt kul! Men är det något du skulle vilja göra ganska så snart eller kan jag bjuda in dig när jag tycker att vi fått upp lite grejer på väggarna och fått i ordning vår altan och så där? :)

Det tar lite tid när man har en resande sambo. Han är iväg rätt mkt med boulen. :P

Tack! Jag har haft en kanondag. Slutade tidigt och har varit några timmar hos frisören :) Blev supernöjd. Haft en bra dag du med? :)

Passar på att önska dig en trevlig påskhelg!
Kram
Charlotte

Rania

Det förstår jag, det tar ju ett bra tag att komma i ordning - framförallt med alla de där mindre, men ack så viktiga, sakerna (blir man någonsin klar?!).

Så självklart kan det vänta. Är det så att det verkar intressant kommer jag ju ha med min en stylist också, så det piffas ju alltid en hel del när man väl plåtar - vi försöker ju sälja in våra reportage till magasin sen.

Jag ser gärna bilder på hus och rum redan nu dock, för att få en bild av grunden och om det är av intresse, visa och diskutera lite med min stylist :)

Härligt att fixa håret lite! Nöjd? Ja, glad påsk!!

Svar: Haha! Nej, man blir nog kanske aldrig det! :P Spännande! :) Självklart kan jag skicka lite bilder. Fixar detta under helgen.

Jag blev riktigt nöjd! Blev en varm ton utav brunt i lugg och botten sedan lite ljusare i topparna :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR