Fotografering i Botaniska

 
Idag har jag haft en fotografering med Sanna (sannasrum.se) och Martina i Botaniska trädgården i Göteborg. Dem var ute efter lite nya porträtt, bland annat till deras företag, Elvira Designs. Det är så himla vackert där. Jag måste dit snart igen för att gå runt och titta på dessa vackra blommor/växter. 
Rania

Svar: Det var/är gott också! Har massvis kvar i kylen fortfarande haha. Ingen fara, det är ju ingen stress med det hela :)

Svar: Mums! :)
Vad bra. Jag har inte hunnit i helgen heller. Har flängt fram och tillbaka mellan fotograferingar och hemmet med extrem trötthet. Vet inte om pollen kan ha med det att göra. Allt väl med dig? :)
Charlotte

Åh vi är sååå nyfikna på resultatet, men vi vet att vi kommer bli galet nöjda! Kram kram

Svar: Går igenom bilderna nu och ni är så himla fina :) <3
Charlotte

Rania

Jag har också flängt i helgen, varit i Stockholm och jobbat lite. Så ingen fara ;) Ja, många som börjat känna av pollen nu så är du allergisk spelar det säkert in!

Allt är superbra med mig :D Själv då, utöver flängande och trötthet?

Svar: Stockholm var längesedan jag var i. Får ta och åka dit snart. Tror sambon ska spela boule där snart så jag får väl åka med :D
Vad härligt att höra! :) Förutom trötthet så är det bra, känner mig dock stressad över att dygnet inte har tillräckligt många timmar just nu :D haha!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR