Söta lilla Hugo

 
 
 
 
Jennie

Fick tips om dig på Facebook och undrar över lite priser. Vi ska ha namngivningskalas för min son den 6:e september och skulle vilja ha detta dokumenterat utan att själva behöva tänka på kameran den dagen :). Du går gärna skicka en prislista till mig om detta är något som du gör. Mvh/Jennie

Svar: Hej!
Vad roligt att höra att du blivit tipsad :) Du får gärna berätta mer om dagen och hur du/ni tänker kring fotograferingen. Jag tänker då främst på vilka tider ni vill i sådana fall att jag är på plats och vart namngivningen äger rum osv? :) Jag antar att ni då är ute efter allt från lite porträtt på er son, detaljer, tårta och gäster m.m.? När jag vet lite mer kan jag återkomma med ett prisförslag. Med vänlig hälsning, Charlotte Thorén.
Charlotte

Jennie

Tanken är att vi vill ha dagen dokumenterad, gäster, (minst en bild på varje gäst för har tänkt göra album) dekorationer, "ceremonin" maten osv. Inga porträttbilder i den bemärkelsen att de ska tas separat utan bara under dagen. Det kommer vara i Kungälv med start kl14 och sen att det handlar om 2-3h (poängpromenad, mat, cermoni, fika och presentöppning är upplägget)

Alternativ 2. Ca 1h bara ceremonin, fika och presentöppning

Svar: Hej! Ursäkta att du fått vänta på svar. Jag har varit i Stockholm på Fotomaraton hela helgen. Hur många gäster pratar vi om? :)
Jag skickar ett mail med prisförslag på dina 2 alternativ.

Med vänlig hälsning, Charlotte Thorén.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR