Converse

Vad har du på fötterna? 

Vad söta skor. Jag har lite varierade skor på mig haha. Clarks, nike och converse oftast. :)

Svar: sv: haha ja visst är dem ;) OK :) Hoppas du haft en bra dag.
Charlotte

Vad snygga :)

Jag kör på kängor från Caterpillar, alternativt sånahära.. alltså typ ankelboots, unisexiga ;P haha (http://www.putfeetfirst.com/se/dinsko/Kvinna/K%C3%83%C2%A4ngor_och_Boots/Kanga/p/279791 typ såna)

Svar: Visst är dem! :D
Ja såna är snygga! :) Nu längtar jag till våren, orkar inte med reg o rusk och snö :P
Charlotte

Julia

Jag brukar ha på mig uggs, dom är så sköna!

Svar: Nice! :) Hoppas du haft en bra dag.
Charlotte

Maja

Men vad gulliga! Måste köpa mig ett par nya Converse nu till våren, ett par låga vita tror jag att det får bli denna gången :)

Svar: Jag kanske också ska köpa mig ett par nya :) Hoppas du får en fin fredag!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR