En förklaring till tröttheten

Kanske en förklaring till varför jag varit så trött det senaste. Jag kände igår att jag blev snorig och tung i huvudet. I morse när jag vaknade var jag alldeles tät i näsan och halsont. Skulle gått hem från jobbet redan i förmiddags men att arbeta som förskollärare innebär att man lämnar sina kollegor ensamma med många barn. Det är inte alltid det går. Och mina två kollegor har vabbat så det skulle innebära att man lämnar vikarier. Känns inte helt OK, dessutom skulle jag stänga idag! 
 
Eftermiddagen har ägnats åt att pussla ihop torsdag och fredag. För jag blir hemma torsdag och fredag så att man kan bli frisk någon gång. Det var ju inte alls längesedan jag var sjuk! Alla är ju sjuka nu, så inte ens vikarier finns det. 19 barn utan vikarier? Det ni! Inte konstigt att man blir sjuk när varenda unge är snorig och hostar en rätt upp i ansiktet.
Bitter? Ja lite granna kanske, men det går över ;)
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR