Ny hårfärg kanske?

Dags att förändra håret kanske? 
 
 
Bild
Elin

Härlig Blogg!
Kom gärna in i in blogg och kolla in min omvända frågestund :) .. Jag har ställt fem frågor som ni kan svara på i kommentars fältet och sen kommer jag länka er och era svar i ett inlägg i morgon :)

XoXo :)

Svar: sv: Hej! Tack så mycket! :) Jag ska genast gå in och kika. Ha en bra fredag!
Charlotte

så snyggt

Svar: Visst var det! :) Blev allt lite sugen, men kommer nog inte bli så på ett tag iaf :) Hoppas du haft en bra dag!
Charlotte

MATILDA

coolt :)

Svar: Haha! Ja visst var det :) Hade lätt velat ha det så men just nu orkar jag inte sköta färgen. Kanske någon gång framöver :) Hoppas du haft en bra dag!
Charlotte

Riktigt coolt :D

Svar: JA! :D Men orkar inte sköta om färgen, kanske att man färger så någon gång framöver :)
Charlotte

Gryt coolt. Gört!

Svar: Haha! Det kommer nog inte hända på länge. Men coolt hade det varit :) Ha en fin fredagskväll!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR