Shoppa inredning

Igår satt jag och kikade runt på inredning. Vill köpa nya kuddar till soffan, jag hittade jättefina på H&M Home och IKEA hade också några som föll mig i smak. Sedan så hittade jag även på Ellos en fin lampa i lantlig/rustik stil som  jag skulle vilja ha på väggen vid sängen på varsin sida. Men den lampan var lite väl dyr tycker jag. Men ack så fin! Hittade på IKEA liknande får man väl nästan säga och priset var väldigt mycket lägre. Vi ska ta oss till IKEA sedan, får se om vi kommer hem med lite nytt till hemmet. JYSK ska också besökas, vi har beställt skoställ där. Som tydligen inte kommit ännu. Vill ju komma i ordning i alla rummen. 
 
Taklampa från IKEA
 
Det blir nog något liknande sånt här i soffan hos oss (se bilden nedan), i alla fall i dessa färgerna.
Kanske blanda lite ljusa och mörka färger. Beige, rosa, brunt och grått är färgerna som jag tittar efter. Någon matta skulle jag också vilja ha. En trasmatta kanske.
 
Kuddfodral från IKEA



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR