Snabb smoothie

Jag gjorde mig precis en snabb smoothie gjord på vaniljyoghurt (lätt), en banan och lite cocos (flingor). Eftersom jag var rejält hungrig skulle detta gå foooort! Mosade bananen med gaffel tills jag tyckte den var okej. Blandade med yoghurt och cocos. Funkade hur bra som helst! Vi ska köpa oss en mixer, äger just nu bara en stavmixer.  Så den blev ju en aning klumpig. 
 
Bild weheartit
 
Linafoto

Svar: TACK snälla du :')

Svar: Varsågod! :)
Charlotte

Smoothies är så gott :3

Svar: sv: Ja visst är det :) Lätt att göra också. Hoppas du haft en fin måndag!
Charlotte

Madeleine

mums!

Svar: Väldigt gott! :) Och enkelt att göra! Hoppas du haft en fin måndag :)
Charlotte

Gjorde du denna smootie utan stavmixer denna gången eller använde du stavmixern? :) Vill så gärna göra smoothie men har varken mixer eller stavmixer .. så vet inte hur det ska gå till :)

Svar: sv: Jag gjorde den utan stavmixer. Jag mosade banen så gott det gick med gaffeln bara :) Brukar även ta hallon och mosa med gaffel och sedan blanda med yoghurt. Tycker det funkar bra. Är inte så kräsen så! Lycka till och hoppas det funkar för dig med.
Charlotte

Amanda

Gott!

Svar: Ja väldigt gott och nyttigt också :) Enkelt och snabbt att göra. Hoppas du haft en fin måndag :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR