Svenska cupen dam

Vad ska man skriva?
En helg som innehållit mycket trevligheter, skratt och utveckling. Just nu är jag en trött tjej som är riktigt stolt över oss som gick vidare från gårdagens matcher. Idag tog vi oss enda till final! Mina lagkamrater skall ha ett stort tack! Dem vet att jag är nybörjare och så ojämn i spelet, men ändå får man vara med och spela Svenska Cupen Dam. (Som är en av damernas största tävling) Och deras peppande ord känns enda in i hjärtat. Dock är jag fortfarande väldigt nervös vid tävling och peppandet kan göra att jag börjar "tänka" för mycket och då går det oftast inte så bra. Idag har jag inte spelat alls bra, men grymma lagkamrater har spelat bättre och tagit oss vidare. Redan igår visste vi att vi sämst kunde bli trea. När vi var klara för silver såg jag oss redan som vinnare! Visst hade jag blivit glad om vi vann hela skiten och fick guld, men för mig är silver STORT! För mig som nybörjare i alla fall. 

Mina medaljer jag tagit under året jag spelat: DM Brons, mixdubbel med Rickard 2013 & Svenska Cupen dam Silver 2014. 

Under 2014 har jag som mål att ta hem ett DM Guld i mixdubbel med Rickard. Målet på SM är att gå längre än vi gjorde under 2013. (Längre än 64 dels final) 

Dags för fröken att sova! Tack tjejer för en fantastisk helg. Sov gott. 






Wow, jäklar vad duktig du har blivit!

Svar: sv: Tack så mycket! :) Det börjar ta sig. Hehe!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR