52 veckor

Under 52 veckor ska jag fotografera och utmana mig själv. Jag har skrivit ner olika ord/kategorier som jag ska försöka fånga upp under året. Det kommer inte vara i någon speciell ordning som kategorierna skall fotas utan jag kommer ta dem i den ordning jag känner för. På så sätt tror jag att jag kommer fullfölja årets projekt. Förra årets projekt var mer strikt och styrd på så sätt att under en viss vecka skulle 3-5 bilder tas och alla var redan bestämda i vilken ordning dem skulle fotas. Det blev då en större press på mig själv och ibland passade dem inte in under vissa månader. (fel av mig såklart, jag skulle gått igenom det nogrannare. Man lär sig av sina misstag)
 
Vill du också vara med? Gör din egen lista/utmaning och skriv en kommentar med din blogg så jag kan gå in och se era bilder.
 
 

Vilken kul utmaning! :D Jättebra dessutom när du inte har bestämda veckor då olika saker "måste" fotas, utan att du kan ta orden i den ordning som de passar bäst.

Svar: Ja det tror jag passar mig bättre :) Ska bli kul! Utmana sig själv och hålla fotandet igång. Hoppas du får en bra dag!
Charlotte

Ibland behöver man lite utmaningar för att hålla motivationen uppe. :)
Tack, hoppas att du också får en bra dag!

Svar: sv: Ja precis! :) Tack, det har jag allt haft :) Kom precis hem från att ha tränat lite boule efter jobbet.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR