Bananpannkaka till frukost

God morgon! Idag klev jag upp klockan åtta för att slänga in tvätten. Lite tröttsamt att kliva upp åtta en lördag, men det behöver vi inte göra så många gånger till så jag ska inte klaga. Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar! Till frukost fick det bli bananpannkaka! Det var länge sedan jag åt det och det var riktigt gott! :) Ett ägg, en banan och lite vaniljsocker. Istället för sylt fick det bli hallon. 
 
 

Tror du man kan byta ut vaniljsockret mot lite vaniljextrakt?

Svar: Ja det tror jag, det är nog inga problem :)
Charlotte

Rania

Hmm jag har alltid gjort dem med 2 ägg, ska testa ett imorgon!

Svar: sv: Ja gör det :) Man ska inte vara rädd för att prova ;) Allt bra med dig? :)
Charlotte

Rania

Steker just nu och för mig blev det då inte alls lika bra med ett ägg, de blir lösa och går inte att vända haha. Vet inte varför :( Men nu har jag testat!

Har lite ont i en visdomstand men annars är det bara bra. Själv? :)

Svar: Vad konstigt! Jag har gjort det med ett ägg flera ggr :)
Usch! jag har fått dra ut två stycken. Bara bra här, kom precis hem och tänkte börja packa ner lite grejer här i lägenheten. Tiden kommer bara springa iväg då vi är borta hela nästa helg.
Charlotte

Ser gott ut:D

Svar: Smakar väldigt gott med :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR