Jag kom in!

Jag ska läsa på högskolan igen från och med vecka 4! I morse på min rast när jag såg att jag hade kommit in blev jag så glad att jag fick tårar i ögonen, haha! Idag var sista beskedet som visade att jag var antagen, gången innan så stod jag som reserv. Trodde aldrig jag skulle komma in. Jag kommer att läsa två fotokurser, jag skrev på facebook tidigare idag att jag kommit in på en utbildning och det är väl egentligen fel att säga att det är en utbildning. Två kurser blir det, inom FOTO!  Det ska bli så roligt att utvecklas. Jag har tidgare aldrig läst någon kurs inom ämnet så det ska bli himla kul. Självlärd är vad jag är! Nu sitter jag och försöker få tag på litteraturen som vi ska ha. Har ni sökt någon utbildning i år? 
 
 

Sv: tack! Ja men jag med :D

GRAAAATTTIS fina Charlotte :)

Svar: TACK! :) Ska bli så skoj :)
Charlotte

BY TINA

svar: Jadå, det hade vi absolut! :) Inget kul att vara så trött .. men på något konstigt sätt så står man ut ändå. :)

Svar: Ja, man gör ju det. Men jag är världens tröttaste! Ständigt trött känns det som. Haft en bra dag annars? :)
Charlotte

Åh va kul med fotokurs, det skulle jag oxå vilja gå! :)

Svar: Ja det ska bli riktigt skoj! :) Hur gammal är du? Du kanske kan söka in nästa år, eller till hösten ;) Hoppas du får en bra helg. Kram
Charlotte

Thursday

Åh va roligt! Kommer ihåg hur glad jag blev när jag kom in :D Vilka kurser är det exakt? Hade älskat att läsa foto <3

Svar: Ja det ska bli väldigt skoj! :) Vad har du sökt in till? Digital bildbehandling och Fotografi- visuell kommunikation. Ha en fantastisk helg!
Charlotte

Maja

Grattis, vad skoj med foto, vad är det för kurs du ska läsa? :)

Svar: Tack! :) Ja det ska bli väldigt skoj! Digital bildbehandling och Fotograf - visuell kommunikation heter kurserna :) Hoppas du får en fantastisk helg!
Charlotte

Chanelle

Grattis! :)

Svar: Tack! :) Ha en fantastisk helg!
Charlotte

MATILDA

Hoppas du får en riktigt bra fredag! :)

Svar: Tack detsamma! :)
Charlotte

Macky

åhhh vad kul!! GRATTIS :D

Svar: Tack så mycket! :) Det ska bli så kul. Hoppas du får en bra helg :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR