Regniga Göteborg

 
Det bara regnar och regnar. . . jag åkte till Backaplan (köpcenter i Göteborg) och beställde nya glasögon och kikade lite på rean. Det blev ett par rosa/svarta bågar från Red or dead, som jag skrev om i inlägget innan. Sedan så valde jag ett par svarta ganska enkla bågar från Replay. Längtar tills jag får dem! Det skulle ta ca 2 veckor.
 
På rean hittade jag ett pyjamaslinne på H&M och en jättefin kofta från Dobber på MQ. Jag köpte också ett baslinne med spets på och ett par enkla svarta byxor. Dock var dem inte på rea, men bra pris ändå. 
 
Vi har precis ätit en god middag, en rätt som vi inte ätit på länge, köttbullar, potatis i ugn, brunsås och grönsaker. Det var riktigt gott. Nu slappas det bara här hemma. Ska fixa lite med jobb och rensa upp skrivbordet på datorn, samt lite bilder som hamnat i en enda röra. Vad har ni hittat på idag fina läsare? 
 
 

Vet inte riktigt, men tror min kommentar skickades som anonym.. Det var i allafall jag som haft en soffdag :)

Svar: Men det lät ändå som en ganska härlig dag, med soffa och film. Ibland behöver man det också :) Vad spännande med vagn. Vet ni ungefär vad ni letar efter? :)
Charlotte

Vilka bra shoppingfynd du gjorde! :)

Svar: Sv: Ja, jag är nöjd! :) Och i morgon ska jag fixa håret hos frisören. Ska bli skönt!
Charlotte

Jennsan

Himmel vas fin koftan var!

Svar: sv: Ja den har jag tittat på länge, men har inte velat betala 800:- nu fanns den på rea på MQ för 249:- Känns som ett himla bra kap ;) Har du shoppat något på rean?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR