Student igen

Fotokurserna har dragit igång! Det är väldigt intressant och lärorikt. Jag har pluggat nu två dagar i rad efter jobbet. Trött tjej! Jag ska borsta mina tänder och krypa ner i sängen här nu så att jag orkar med jobbet i morgon. Har varit väldigt trött och mått sådär under veckan. Idag på jobbet frös jag som bara den så fick ligga på rasten under en filt. Fick gå runt med filt och vantar en stund. Hoppas inte att sjudomar är på ingång.
 
Fredag i morgon! Hämtar Lisa på kvällen, hon ska sova över. Taco-fredag och läggdags i tid då vi ska till Halmstad och spela Svenska Cupen på lördag och även söndag om vi går vidare. Hoppas ni haft en bra dag allihopa.
 
 
 
Fatma

Åh du går distans fotokurser via Jönköpings? Min vän gör det också :)

Svar: Det stämmer bra det :) har hon precis börjat nu? Eller läst ett tag? :) hoppassa haft en bra helg.
Charlotte

EMMAWHO

Hur känns det hittills? :)

Svar: Det känns kanon! :) intressant och lärorikt! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR