Vi är vidare till final!

Helgens spel gick bra! 
 
Vi är vidare till final, hur coolt är inte det då? Men kanske inte så konstigt heller när man spelar med grymmaste laget ;) Tack för en rolig helg tjejer och R som satt och rapporterade och fotograferade under alla matcher. Dubblarna spelade jag och Lisa, till en början gick det inte så bra för oss. Vi vann inte våra matcher men våra härliga lagkamrater vann sina och det innebar att vi gick vidare ändå. (Man möts tre gånger och räknar vinsterna. En trippel och två dubblar. Det innebär alltså att jag och Lisa t.ex. förlorade vår dubbel medan Kerstin och Jess vann sin dubbel och Jess, Lisa och Kerstin vann trippeln också. Det står då 2-1 i mötet). 
 
Det gick bättre under söndagen, då vann vi (jag och Lisa) alla våra matcher, jag, Jess och Lisa spelade en trippel ihop också, även den vann vi. Vi är nu i final och den spelas 22-23/2 i Skåne. 
 
Foto: Rickard Nilsson
 
marina

Tror att jag sagt det tidigare men, din header är jätte fin! :)

Svar: Tack! Sannasrum.se som fixat!
Charlotte

Hoppas allt är bra med dig , sååå fin blogg du har! :)

Svar på din fråga, ja det får vi för jag jobbar och hani jobbar hemifrån men är man ledig eller inte har jobb så har man rätt till 25 timmar per vecka. Men vi har 100% så hon får vara där på heltid men vi vill inte ha henne där på heltid speciellt inte nu i början :)

Svar: Allt är bara bra med mig. Med er? :) Tack så mycket! Jag gjorde mina egna designer innan men nu har jag ingen tid till det. Så jag har tagit en gratisdesign utav sannasrum.se
Okej, hos oss får man inte lämna om man är ledig. Undantag för arbetslösa t.ex. så får man lämna tis-tor 9-14.

Hoppas du haft en bra dag! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR