Min inredningsstil

 
För er som inte vet så gillar jag "gammal" inredningsstil. Lantlig romantiskt går hem hos mig! Jag fotograferar gärna i miljöer där inredningen går i denna stilen. Ser fram emot mötet med brudparet i augusti. Temat under deras bröllop är Vintage. Känns som det verkligen passar mig :) 
Rania

Svar: Hej! Sånt kommer ju och går i vågor lite, och det blir kanske mindre på sommarn för att man gör annat än att sitta vid en skärm och läsa. Även om jag gärna ligger och slöläser på iPaden ;) Kul att du kika in nu i alla fall! Vi ska flytta upp till norr, in i skogen utanför Sundsvall. Tack, ha en toppendag i sommarvärmen du med!

Svar: Ja det gör väl det. Men man missar så mycket :D haha! Tur att man kan läsa när man har tid och lust.
såpass! :) Vi åker till Sundsvall nästa år då R ska delta i SM-veckan där. I och med att han vann Guld detta året så är han direkt kvalificerad dit. Kanske vi syns då ;)

Ska bli kul att följa er på avstånd :) Tack! Det har verkligen varit varmt idag. I morgon arbetar jag sista dagen sedan är det semester för mig i 2 veckor. Längtar!
Charlotte

Sofia

åh älskar också shabby chic!

Svar: Visst är det vackert? :)
Hoppas du haft en bra dag! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR