Äntligen söndag!

Har idag levererat bröllopsbilder, det är fantastiskt kul att få höra när ens kunder är nöjda. 
 

Min söndag startade klockan 11 eftersom jag var på tjejkväll igår. Jag hade stökat ner en del när jag gjorde mig i ordning igår så jag starade denna söndag med en rejäl städning. Skönt när det är gjort, men så förbannat tråkigt! Nu är det fint när R kommer hem från Skåne också, han har varit där och spelat boule hela helgen. Saknat honom massor!
 
Middag hos mamma och pappa har också hunnits med. Tur man blir bortskämd ibland. Efter att bilderna var levererade åkte jag hem till min kusin och hennes pojkvän. Hjälpte dem med en grej där kameran behövdes. Vi gick en promenad med hundarna i kvällssolen. Jättemysigt! Tog bland annat bilden nedan under vår promenad. 
 
NU kom R äntligen hem! Dags att umgås med honom innan vi ska sova. God natt!
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR