Bröllopstårta

 
Bröllopstårta bakad av Leticia, Bemycupcake.se
Foto: Charlotte Thorén
 
Här ser ni bild på den tårta vi levererade förra helgen. Samma tillfälle som vi fotograferade inför Torslandatidningen. Förresten ser ni dessa rosor? Handgjorda, hur skicklig är hon inte då! 

Så otroligt vacker!

Sv; Absolut, det fixar jag åt dig såklart, som tack för fotograferingen :) Och om jag skulle kunna få boka in en ny fotografering (med bara mig då) kanske någon gång snart? Jag har några designer just nu, men kan säkert sätta igång under nästa vecka :) Kram

Svar: sv: Visst är den! :)
Tack snälla du! :) Så bråttom har jag inte, jag skulle kunna uppdatera till en av dina gratisdesigner under tiden så kan vi göra om min efter sommaren. Vilket tycker du är lättast, att jag skriver en förklaring via text eller att vi ses? :) Visst hade du några bra tips på några bloggar som såg mer ut som "hemsidor" om du förstår vad jag menar? :)

Självklart kan du boka in det. När hade du tänkt dig? :) Ha nu en fin midsommar på er resa! Kram
Charlotte

sv: man blir ju det! Tack!! :)

Svar: Ja! Men såna människor kommer alltid att finnas. Tyvärr!
Hoppas du får en fin midsommar :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR