En födelsedagspresent till mig själv

 
På onsdag fyller jag år och tänkte att jag skulle ge mig själv en födelsedagspresent. Så jag har varit ledig idag! Träffat Emelie och Alice, E gjorde en enkel men jättegod lunch. Lilla Alice hade feber men fick träffa en lite granna då hon inte låg och sov. Hon hade växt jättemycket sedan sist jag träffade henne :) 
 
Det har varit så fint väder idag. Vi har suttit i solen och gottat oss, druckit te och bara pratat om allt och inget. Så glad att jag träffat och lärt känna E :) <3
 
Tacos till middag såklart idag också, ska man lyxa till det så ska man göra det hela vägen också ;) God natt på er! 
Emma

Grattis i förskott! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Charlotte

MATILDA

vad gott :D

Svar: Ja så enkelt men ändå så gott :)
Charlotte

sandra

Ett stort grattis på din födelsedag, Charlotte :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR