Femte juni

 
Idag känns som en fredag. Konstigt egentligen eftersom jag bara jobbat tis-tors denna veckan. Slutade klockan två idag, lyxigt! Och hela förmiddagen har jag blivit firad på jobbet. Det är också lyx att få sitta i personalrummet och fika med sina kollegor. Att prata massor som man annars inte hinner :) 
 
När jag kom hem satte jag mig med plugget. Ligger efter lite granna i kurserna jag läser. Tycker att jag håller på med den värsta uppgiften nu. Bildanalys är riktigt svårt, tycker i alla fall jag. Men har kommit in i ett flow, dock börjar ögonlocken bli lite tunga. Haha! 
 
Trevlig helg på er!
Angus

Sv, ja precis! Digital bildbegandling via moderskeppet! Himla bra!
Fin blogg du har!

Svar: Samma här! :) Läser även Fotografi Visuell kommunikation. Hur tycker du kursen är? :)

Tack så hemskt mycket och detsamma. Vet att jag hittade din blogg för ett tag sedan men sedan tappade jag bort den. Ska spara denna gång! :)

Ha en fin helg!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR