God morgon

 
God morgon! Igår träffade jag Leticia igen för att fotografera inför kommande grejer till Torslandatidningen. Vi har alltid så himla kul ihop! :) Jag har fotograferat väldigt mycket det senaste och jag älskar det. Har utvecklats och lärt mig mycket genom mina två fotokurser jag läser. I söndags klarade jag en tenta 11 rätt av 14, det är jag nöjd med. Jag har nu endast 1 uppgift kvar att lämna in i den kursen. Eller ja två kanske jag ska säga, men har nästan gjort färdigt den ena i alla fall :D 
 
Ikväll har vi sommaravslutning på jobbet med alla barn och föräldrar. Det kommer kännas jobbigt att säga "hej då" till dem barnen som börjar skolan efter sommaren. Tur man får träffa några utav dem då dem har syskon på avdelningen. 
 
 
Snart är det midsommarafton! Vad ska ni hitta på? :) 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR