140326

Idag när jag för en gångs skull slutade tidigt så var jag tvungen att åka till vårdcentralen efter jobbet och det tog ca 2h innan jag var hemma. Mina planer var att plugga idag och redigera och skicka iväg bilder. Jag får istället fixa detta i morgon efter jobbet. För idag hann jag inte med så mycket. 
 
På vårdcentralen fick jag order om att dricka mycket vatten och söka igen om det blev värre. (Ja, smärtan alltså.) Behöver inte gå in på detalj men jag har haft en obehaglig smärta i magen under veckan. Hoppas det går över snart!
 
 
Bild ovan är från fotograferingen med Leticia Johnsson, Be My Cupcake. Idag publicerades Leticias recept på dessa godsaker i Torslandatidningen och bilderna är fotade utav mig. Nästa gång publiceras ett annat recept, mer om det när det börjar närma sig. 

Åhh vad läckert mmmm :) hoppas att solen lyser lika fint på er som här i GBG

Ny post ute...Het pastellfärgad dekor :)

Ha en skön ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Solen har lyst fint hos oss också. Vi bor inte så långt från Gbg ;) Var i gbg bor du?
Tack detsamma!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR