En dag full av shopping

Vaknade tidigt som vanligt i morse. Strax innan 07...
Jag klev upp vid 08 och tog mig i kragen! Ett ägg i magen, träningskläderna på och en timmes power walk. Stolt över mig själv som begav mig ut istället för att ligga kvar i sängen. Hemma igen blev det en god frukost som bestod utav två skivor mörkt bröd. Skivad avokado på det, salt och blandsallad från gårdagens lunch. 
 
Vid 10 var jag redo för att hämta upp Elina (en tjej från jobbet) vi var sugna på lite shopping. Idag blev det freeport och jag kom hem med lite nya plagg och produkter till håret som var prioett idag! Nytt shampoo och balsam från maria nila, det fick bli produkter för skadat hår då mitt hår är väldigt tovigt just nu. En inpackning från Goldwell passade jag på att införskaffa också. 
 
Jag gick in på NOA NOA och hittade ett par byxor som verkligen passar mig, diggar som fan! Prislappen visade 49kr, checkade man in på fb fick man 20% så jag betalade 39kr för ett par byxor som hade kostat 999kr!! Vilket kap. haha! Fick också med mig en t-shirt och två långkoftor från H&M :) (T-shirt finns på bild nedan. Koftorna och byxorna får ni se en annan gång).
 
 
 
 
 
 

Vilken fin tröja :)

Svar: sv: Ja den är riktigt nice! :) Hoppas du haft en fin dag!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR