Laddar med smoothie inför plugg

Efter att ha arbetat en hel dag så sitter jag nu och pluggar. R är iväg och spelar final i någon tävling ikväll så jag passar på att plugga eftersom jag ligger lite efter med två uppgifter. Jag tänkte göra färdigt den ena uppgiften idag och den andra i helgen då han åker bort för att spela igen. Lättare att sitta ner och få det gjort när han inte är hemma tycker jag. Annars är jag gärna hos honom och småpratar, pussas och gör annat helt enkelt!
 
Jag rörde ihop en smoothie innan jag började plugga, för att få energi och något i magen. Bananen var lite väl mogen för min smak, men annars blev den helt ok. Gillar när saker går snabbt att laga. 
 
Vad gör ni denna måndags eftermiddag? 
 
 
1 banan
1dl hallon
2dl naturell yoghurt
1dl müsli
1msk linfrön
 
Linn

Åh vad gott! :)

Svar: sv: ja! :) Jag har börjat äta det mer och mer. Hoppas du får en fin helg. Kram
Charlotte

Emilie

Hej Charlotte!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

Svar: Hej! Vad skulle det innebära? Var ligger min blogg länkad? Och hur hittar dem mina recept via er?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR