Ligger i sängen med datorn och drar mig

Lördag morgon och redan vaken. Har vaknat och somnat om sedan 6 i morse. R klev upp vid 05 för att åka till Helsingborg, han ska spela Svenska Cupen där denna helg, Finalen spelas där. Håller tummarna för att dem vinner detta året också. 
 
Jag ligger just nu i sängen med datorn och redigerar bilder som ska skickas iväg nu under morgonen. Dags att äta frukost snart och börja göra iordning här hemma också för idag kommer Emelie och hennes fina Alice på besök. Vi har inte träffats på jättelänge då jag varit sjuk i flera omgångar och det är väldigt dumt att smitta ner lilla Alice som föddes i januari.
Ska bli så kul att äntligen få träffa dem!
 
Ha en fin helg allihopa!
 
 
 
SM i Skövde 2012
 

Mysigt att kunna ligga i sängen och dra sig med datorn :) Jag drar mig lite här i soffan med datorn och det är ju nästan lika bra ;) Hoppas dagen blev bra :)

Svar: sv: Ja det kan vara rätt så mysigt :) Hade en väldigt bra dag igår och även idag. Hur har din helg varit? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR