Lyckorus denna eftermiddag

Jag fick ett mail utav Leticia i eftermiddags som fick mig så glad att tårarna började rinna! :) Det ska bli så kul att börja samarbeta med henne. Vi ska ses redan nästa vecka igen och jag längtar redan ihjäl mig! 
 
 
Vi åkte förbi sjön förut innan solen hade hunnit gå ner hela vägen. Tog med kameran och fick några bilder, men det går så fort och vi hann inte komma i tid då det hände lite grejer i badrummet som vi var tvugna att fixa innan. Det blev stopp i avloppet och vatten från tvättmaskinen som var igång rann ut över golvet.
 
Nu är det dags att förbereda sig för läggdags. Jag börjar jobba tidigt i morgon. Vi möblerade förresten om lite här igår kväll. Blev riktigt mysigt! :) Kommer att lägga upp bilder när det är helt färdigt här hemma. 
 
 
Ingetorpssjön i Kode



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR