Möte, fotografering & Boule

Dags att börja göra sig redo för denna lördag som innehåller bland annat möte och fotografering. Först ska jag iväg och träffa ett brudpar som gifter sig i maj. Vi ska gå igenom deras dag, tankar och ideér om bilderna. Ska bli kul att höra om deras dag! 
 
Vidare till Göteborg för att titta när R spelar i Nordstan och fotografera lite under dagen och morgondagen. R ringde för ca 1h sedan och bad mig packa väskan innan jag åker. Förstod inte riktigt vad han menade först, men vi ska tydligen övernatta inne i stan inatt på hotell inatt! Det innebär att det blir hotellfrukost i morgon. Tjoho! Jag älskar hotellfrukostar. Gör ni det också?

Om ni är intresserade av att se lite boule i helgen tycker jag absolut att ni ska komma förbi och kika lite. Om någon utav mina läsare ser mig på plats, kom gärna fram och prata. Kul att få ett ansikte på sina läsare.
Ses vi inte så får ni ha en fin helg allihopa!
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR