Yoga

Ikväll ska jag prova Yoga för första gången! Har du varit på Yoga och vad tyckte du om det i sådana fall? Det ska bli spännande faktiskt. Jag ska börja träna igen tänkte jag. Efter mitt alldeles för långa uppehåll! Har kort på Nordic Wellness, men eftersom vi flyttat nu så blir det himla krångligt för mig att träna. Måste åka nästan 4 mil. Dem har inte NW där vi bor ännu. Det skall öppna till hösten ca 2 mil härifrån. Så jag vill inte byta heller eftersom jag vill träna ihop med R. Han får bara träna på NW eftersom han är sponsrad. Jag ska träna på träningsmagasinet i Kungälv tlls dess att det öppnar. Jag som NW medlem får träna där för en tjuga per gång. Någon utav mina läsare som tränar där?
 
Hoppas ni haft en bra dag! 
 
Bild

Jag har vart ett par gånger, älskar det, men är så feg att jag inte vågar gå mer :( Men har kört lite hemma (har matta och grejer). Vill dock gå mer, så får väl ta mig i kragen snart :)

Hoppas att du gillade det!

Svar: Varför vågar du inte gå mer?
Jag älskade det!! :) Ska gå i morgon igen :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR