Anmäld till mitt första maraton

Nu är jag anmäld till mitt första maraton. I augusti 2014 går det av stapeln i Stockholm. Det kommer att hålla på i 24 timmar, man startar klockan 12.00 på lördagen och håller på till 12.00 dagen efter. Det är inte vilket maraton som helst, utan ett fotomaraton. Hur coolt är inte det då? Stockholm fotomaraton 2014, 16-17 augusti. Gå in här och läs om du vill veta hur ett fotomaraton går till och hur du anmäler dig ;) Hoppas vi ses där!
 
 
Sandra

Men shit vad häftigt! Det här blev jag med sugen på :)

Svar: Eller hur!! :) Anmäl dig! ;D Hihi
Charlotte

Rebecca

Så roligt. Inte varit något här på två år :(

Svar: Har du varit på sådant förut? :) Jag har aldrig hört om detta tidigare faktiskt. Haha! Hoppas du haft en bra dag! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR