DM 2014

I onsdags åkte vi mot Kristianstad för att spela DM igår (torsdag). Väl framme sov vi på ett vandrarhem/camping 5 minuter från där vi skulle spela.
 
 
 
Första natten blev det sex!
 
 
Tandborstning i naturen för ovanlighetens skull.
 
Foto: Joachim Andersson
 
Upp tidigt på torsdag morgon för att äta frukost "på" banan. Uppvärmning innan spelstart och det kändes väldigt bra. Har inte tränat något alls nu inför denna tävling. Under hela dagen kändes läggen väldigt bra. Viist gjorde jag några missar, men det var en piss i havet om man jämför med hur bra de andra läggen var. (enligt mig. Någon annan kanske tycker något annat) JAG hade kul och det är det som räknas! Med en andraplats efter att ha spelat DM två gånger och första gången en tredjeplats så är jag jäkligt stolt över mig själv. Bästa medspelaren hade jag i år också. Min kära sambo Rickard! Bäst är vi. Nästa år kanske det blir guld ;) 
 
 
Dag nummer två blev det sju.
 
 
Tidigt i morse skjutsade Rickard mig till tåget. Jag var tvungen att åka hem tidigare än honom för att i morgon ska jag fotografera ett bröllop. 
 
 
 
Jag fick byta tåg i Helsingborg och där fick jag vänta en stund på tåget till Göteborg. Passade då på att äta en macka och yoghurt. Trots att det var 4 timmars restid så gick det väldigt smidigt. Dem har ju börjat med gratis wifi nu på tågen. Tummen upp för det! :) Läste tidning och surfade i Ipaden under tiden. Väl hemma i Kode hämtade bästa Emma mig på stationen så jag slapp gå hem :) Snäll granne jag har. 
 
 
Efter att ha sovit en stund så fick jag fixat ett snabbt frisörbesök. Min lugg har varit bedrövlig det senaste och i morgon vill man ha den fin! Shopping med syrran och en sallad vid Bohus fästning på det. Mycket trevligt! Nu är det strax läggdags. Förbereder inför morgondagen. Bäst att ha koll på utrustningen :) 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR