Vi hade tur med vädret

Vi behövde lite ingredienser till dagens middag idag så vi behövde ta oss till affären. Jag kom med förslaget att gå till affären trots att vi bor på landet. Affären ligger ju inte runt hörnet direk. Himlen var ganska mörk när vi gick, men jag hade förberett med platspåse i fickan ifall regnet skulle komma. Givetvis skulle jag rädda kameran från vatten ;)
 
En härlig promenad på en timme blev det. Och när middagen låg i magen öste regnet ner. En regnbåge tittade fram och jag kunde inte låta bli att dra på mig stövlarna och springa ut för att försöka fånga bågen på bild. Inget paraply hade jag heller, så lite stressad kände jag mig där ute. Resultatet ser ni nedan, bild 2.
 
 
Se upp för tåg
 
 Gömd under en poncho. Regnbågen syns lite svagt i alla fall ;)
 

Ser ut som ett riktigt rogivande och vackert sommarregn! :)

Svar: Ja det var det verkligen :) Dock retar det mig att jag inte hade paraply :D Ska beställa ett fint som jag sett. Som även kan användas till regniga fotograferingar :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR