Första advent

Och så var första advent här. Julen är något speciellt, den är mysig och julen är en av årets högtider som jag tycker att man ska tillbringa tillsammans med nära och kära. Det vill i alla fall jag göra! Första julen i radhuset och vi kommer att "julpynta" på riktigt. Innan har vi inte haft plats då vi bott på mindre yta. Detta är också första julen med Frank. Julbak ser jag också fram emot i år! På Lucia kommer Emelie hit och julbakar med mig och Frank medan de andra är i boulehallen. Bara massa mys denna julen!
 
 
Det är bara jag och Frank hemma nu. Sambon är i Luxemburg och spelar boule. Jag har fått upp lite stakar m.m. i vardagsrumsfönstrerna och hängt ut fågelmat i trädet på utsidan. Nu ligger vi båda i soffan, vi tittar på Så mycket bättre och jag går igenom bilderna från dagens fotografering.
 
 

Åh vad mysigt :)

Svar: Ja det blev himla fint. Vi ska försöka få upp lite mer jul nu när R har kommit hem igen. Kunde inte hitta lådan med julsakerna i förrådet i helgen :D haha!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR