Det här är jag

Foto: (sambon) Rickard Nilsson
 
 
Det är några nya läsare här i bloggen så jag tänkte presentera mig med en selfie. Det är inte ofta jag lägger upp bilder på mig själv här i bloggen. Jag vet att ni redan kan läsa om mig till vänster i menyn men jag tänkte ändå berätta lite om mig.
 
Charlotte 26 år och bor utanför Göteborg i ett radhus tillsammans med sambo och katten Frank som flyttade in hos oss förra veckan. Arbetar heltid som förskollärare och fotograferar när jag hinner, vilket blir enstaka vardagar och mest helger. Jag studerar två fotokurser på högskolan, är färdig med sista tentan i helgen, hoppas jag! Jag samarbetar med en kvinna som bakar tårtor och cupcakes, hon bakar och skriver recept medan jag fotograferar hennes verk som sedan publiceras i Torslanda tidningen. För att komma till hennes hemsida, klicka här
 
Jag skulle vilja skriva att jag är en jävel på att träna (jag startade ju min blogg för att jag åt rätt och tränade för att gå ner i vikt), men det har jag kommit ifrån ett tag här. Har nyligen varit sjuk men är nu frisk igen och det betyder att jag ska börja röra på mig igen. Har en crosstrainer hemma och sedan ser jag fram emot att Nordic Wellness ska öppna i Stenungsund. Vi bor ju inte så långt därifrån, ganska tröttsamt att åka till Backaplan (Göteborg) för att träna när man inte bor där längre. 
 
Vad mer om mig? Galen i rosa, älskar gammaldags inredning. Har hittat mitt favoritklädmärke, Lola (houseoflola). Tycker om hösten! Och planerar att dra på mig stövlarna en dag för att gå ut i skogen och fotografera svamp. Jag är galet kär i min Rickard, i mars har vi varit tillsammans i 3 år <3 Nu i höst ska jag färga topparna rosa! 
 
 
. . . lite om mig. Ni får gärna skriva och berätta vilka ni är också :)

Bra inlägg. :) Du vet nog redan lite om mig .. Men Tina, 28 år från Helsingborg. Bor tillsammans med min sambo och våran son på snart 2½ år. :D

Svar: Tack! Kul att du gillar det :) Kul med en presentation, men du har rätt ;) Lite kan jag allt om dig. Kass på att läsa bloggen, men följer dig och ser mer inlägg på instagram just nu :) Jag ska söka ett jobb i Helsingborg :D
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR