Snart helg!

En arbetsdag kvar och sedan är det helg. Det var längesen jag längtade efter helg så mycket som jag gjort idag. Kanske för att jag inte känt mig helt hundra. Kvinnogrejen som kommer varje månad stör mig just nu. Har svårt att vara på bra humör, pigg och glad när denna period dyker upp! Smärtan ska vi inte tala om. En arbetsdag mellan 6-13.30 väntar i morgon och sedan är det helg. Helgen känns också lite längre när man slutar tidigt, för på måndag börjar jag sent. Vi ska fira med tacos här hemma! Taco-kryddan ska självklart göras själv eftersom vi äter efter kostschemat (fortfarande). Inget bröd ska intas, något man saknar lite granna. Någon som testat dem platta, runda taco-bröden med smör på? Såå gott! Salt och gott är det, har du inte testat så gör det! (Bilden i detta inlägg är tagen under en fotografering för Ester Mosessons gymnasium)
 
Lina

Det där med tacobröden med smör lät ju faktiskt skitgott! Jag är en sån där brödälskare nu under graviditeten och kan typ köpa en kebabrulle bara för att hälla ut allt innehållet och bara äta brödet med sås på, haha! :D

Tusen tack! :) Jag kör inte beställningar på några kläder än för att maskinerna har levt ett eget liv men snart så kanske man kan köra igång utan motvind! :D
Det är verkligen jättekul att ha en hobby! & som du säger - ett eget rum till pysslet är att föredra då man sprider ut sig överallt! :P

Svar: Köp hem taco-brödet! Det är såååå gott. Hade velat vräka i mig nu med en gång, men ska fan hålla mitt kostschema! Får fira med taco-bröd och smör på min födelsedag i juni :D haha!
Åh! Vad kul :) Och du är ju så duktig. Jag har inte sytt på as länge och jag stickade ju mycket förr. Har inte haft tiden till det på flera år. Så tråkigt. Men något man kanske kommer ta upp då man väntar liten i framtiden :D
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR