Tittar på nytt objektiv

Kanske detta? Någon som har erfarenheter som kan dela med sig? :) (bild)

RE: isf rekommenderar jag 50mm f/1.2 :D jag älskar mitt f/1.4 men vill förnya mig till 1.2 :)

Svar: och vad kostar inte det då? :D haha!
Charlotte

EMMAGENCY

sv: Jaa, det ska bli kul att utforska ännu mer! :)

Har det och genom skolan har jag tillgång till ett med bländare 1.4, och jag älskar båda! Föredrar förstås det jag lånar av skolan, men tro mig - jag älskar mitt eget också. Det var det första jag köpte förutom kitobjektivet (18-55) och jag blev frälst.

Svar: Ja! Synd bara att man knappt hinner fota. Jobbar ju hela dagarna. Sedan när man kommer hem är det mörkt och man ska laga middag m.m. blir kanske lite fotografering i helgen istället! Vad bra att du kan låna ett sådant. Kostar ju ändå 3400:-, känner inte att jag vill lägga ut dem pengarna just nu. Så det blir nog 1,8 och det ligger på 1300:- :)
Charlotte

EMMAGENCY

sv: Förstår vad du menar! Går fulla dagar i skolan, så har lite samma sak. Du kommer inte ångra ditt köp, 50/1.8 är grymt det med!

Svar: Kommer nog bli bättre fototillfällen när det blir lite ljusare :)
Charlotte

RE: haha ja du, den kostar nog en del för att f/1.4 kostade typ 3.000:- när jag köpt den :)

Amanda

tycker du ska testa:)

Svar: Får nog bli så :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR