Vila i frid lilla du

 
Rickard kommer hem med nerblodad t-shirt och varnar mig innan jag hinner se honom. Så att jag inte skulle bli alltför chockad. På vägen hem från jobbet fick han se en påkörd katt vid vägen som han hjälpte. Katten orsakade inte blodet, utan något helt annat. Jag frågade honom om han ringt någon, eller hittat ägaren. Inte det, så vi ringde djursjukhuset och sa att vi kommer in med en katt som vi vill hitta ägaren till. Men när vi kommer fram för att hämta katten så träffar vi på ägaren och dem hade redan hunnit begrava sin katt. Dem tyckte det var väldigt snällt av oss att visa att vi brydde oss. Jag hoppas att jag aldrig kommer få uppleva att Frank blir påkörd eller skadad så illa, men om han blir det så hoppas jag verkligen att någon snäll människa kan göra samma sak som vi gjorde. Bry sig om djuret och familjen som kanske undrar varför djuret inte kommer hem eller var det tagit vägen. 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR