Han är helt underbar

 
 
Det går bara bättre och bättre för Frank här hemma hos oss nu. Han har lärt sig att ta sig upp på övervåningen själv och hittar lätt till lådan utan några problem. Det känns skönt att veta att han hittar till lådan fast att han är på övervåningen under natten. Som när han sover hos oss och behöver toan, då smyger han ner och gör det han ska. Nu sover han mest hela tiden, och det är väl ett tecken på att han trivs också. Innan gick han mest runt och jamade och var väldigt rastlös. Nu leker han, äter, sover, leker och gosar om vart annat. Kommer ofta för att gosa och är vi inte i närheten så ropar han på oss. 
 
Han håller mig sällskap i soffan nu när jag är sjuk. Älskade Frank! :) 
 
Katta

Dör vad söt!!^^

Svar: Hihi! :) Visst är han. Vi är så glada att han flyttat in hos oss. Kul att du lämnade en kommentar. Hoppas du har en bra måndag.
Charlotte

Så söt! :)

Svar: Visst är han! :) HihiHan vill kela hela tiden! Kul att du lämnade en kommentar. Hoppas du haft en fin måndag :)
Charlotte

omg vad söt

Svar: Haha! Visst är han :) Har fått massor av kommentarer på detta inlägg. Kul! Roligt att du lämnade en kommentar. Ha det så bra!
Charlotte

Åh så fin bild!!
Din blogg är verkligen en blogg som är värd att läsa och följa, superfin. Kram

Svar: Tack! :) Gud vad snäll du är. Jag blev riktigt glad av din kommentar! :) Kul att du lämnade en kommentar här. Har du haft en bra dag? Kram
Charlotte

ami

så söt.
en fråga, det står att din blogg började som viktresa?
hur gick det, vart kan man läsa om det ect? :)

Svar: Hehe! Jaa :) Har fått flera kommentarer på detta inlägg.
Det stämmer, jag behövde ta tag i min vikt och började skriva om det. Jag har inte nått den vikten som jag vill ner till. På vägen har jag hamnat i en situation som gjort att jag inte mått så bra. Jag har inte skrivit om det här i bloggen. Så jag kämpar än idag med träning och kost. I arkiv finns några kategorier bland annat, träning, kost, kostschema. Kul att du lämnade en kommentar. Ha det så bra! :)
Charlotte

Katter är så underbara. Himla fin bild!

Svar: Ja verkligen! :) Han ligger här bredvid mig nu. Så himla mysigt! Tack så jättemycket :) Kul att du lämnade en kommentar. Haft en bra dag?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR